What can we do this moment?

My name is Chi, I was born in Yamagata(Tohoku) Japan and now living in Berlin Germany. So many my friends in Japan are in very difficult situation this moment.Please help me to Cheer-Japan-up! Just send me short message with nice cheer up picture. maybe your smile, your family, your pet, just flower, beautiful landscape... just think about what makes you happy. < 1000overchaos@mail.goo.ne.jp > is my email address. I will translate to Japanese and upload your message. Many my japanese friends got some energy from this website. Please don't let them alone.
+++Online Spende Deutsches Rotes Kreuz+++      +++ Online Donation American RED CROSS +++

2011年3月23日水曜日

コロンビアより ~Catalinaさん~

Hello all!
I want to send a big warm hug for all of you.
I admire a lot Japanesse culture.
I took this picture on vacations, this is a huge tree,
i could feel the calm and the peace under its branches,
that day the sun was specially shiny and the birds were singing,
i felt so comfortable and this picture remains beautifull fellings to my heart from that day,
when im sad i just think in this and it makes me smile.
I send to all of you my best feelings of support
in this difficult moments with my love and hope,
i am with you from my heart.

Love from Colombia, Cata.

みなさん、こんにちは!
私はあなた方全てに大きく暖かいハグを送りたいです。
私は日本文化をとても賞賛します。
この写真は休暇の時に撮りました。
これはとても大きな木で、この日はとても太陽が眩しく輝いて、
小鳥たちがさえずり、枝の下で穏やかさと平和を感じました。
私はとても心地よく感じ、
この写真はその日の私の心の中の美しい気持ちを思い出させてくれます。
哀しい時、私はこの事を思い出し、それは私を微笑ませてくれます。
私はこの大変な時に愛と希望を込めた最大の気持ちを皆さんに送ります。
私は心よりあなたと共にいます。
愛をコロンビアより カタ


にほんブログ村 ニュースブログ 時事ニュースへ にほんブログ村 地域生活(街) 東北ブログ 東北情報へ にほんブログ村 その他生活ブログ ボランティアへ
東北関東大震災 緊急支援クリック募金

0 件のコメント:

コメントを投稿