What can we do this moment?

My name is Chi, I was born in Yamagata(Tohoku) Japan and now living in Berlin Germany. So many my friends in Japan are in very difficult situation this moment.Please help me to Cheer-Japan-up! Just send me short message with nice cheer up picture. maybe your smile, your family, your pet, just flower, beautiful landscape... just think about what makes you happy. < 1000overchaos@mail.goo.ne.jp > is my email address. I will translate to Japanese and upload your message. Many my japanese friends got some energy from this website. Please don't let them alone.
+++Online Spende Deutsches Rotes Kreuz+++      +++ Online Donation American RED CROSS +++

2011年3月15日火曜日

ラスベガスより ~Alexanderさん ドイツ出身~

The people of Japan have always shown us  that after every challenge  
you can come back more strong and beautiful.
They taught us how we can learn to survive with love and wisdom.

In these present days we are looking at a nation that struggles.
Our hearts and minds are with you.
We are also looking at a nation 
that will show us how we can learn to be stronger and better.
Our future is in you. Cheer up Japan!

日本のみなさんは全ての困難を切り抜けては
より強く、美しくなって戻って来る事ができることを私たちに見せてきました。
それは、私たちが愛と知識でどのように生き抜くかを教えてくれました。

 この数日、私たちは奮闘する国民を見つめていました。
私たちの心と精神はあなたと共にあります。

そしていかに強くなり、より優れる事が出来るかを見せて下さい!
私たちの未来はあなたの中にある。日本を応援しています!

http://www.oneoverchaos.com/

0 件のコメント:

コメントを投稿